OSH Training
5 Μαθήματα
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Χαρακτηριστικά και αντίκτυπος της καλής εξυπηρέτησης πελατών. Δεξιότητες επικοινωνίας - ενεργή κατανόηση, υποβολή κατάλληλων ερωτήσεων, προσαρµογή των υπηρεσιών σας στις ανάγκες των πελατών, χειρισµός παραπόνων πελατών και βασικές δεξιότητες (γνώση του προϊόντος, προσοχή, επιµονή).
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Ψυχολογικές έννοιες που επηρεάζουν τις επιλογές των πελατών, προσωπικότητες αγοραστών, πώληση λύσεων και προσθήκη αξίας στη διαδικασία πωλήσεων, βασικές δεξιότητες (αναζήτηση προοπτικών, επικοινωνία, χειρισµός αντιρρήσεων), στρατηγικές κλεισίµατος και επικοινωνία µετά την πώληση.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η σηµασία της καλής διαπραγµάτευσης σε διάφορα περιβάλλοντα, λεκτική και µη λεκτική επικοινωνία, ενεργητική ακρόαση, υποβολή σκόπιµων ερωτήσεων, τεχνικές αυτοπεποίθησης.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η σηµασία της καλής διαπραγµάτευσης σε διάφορα περιστατικά, στάδια διαπραγµάτευσης, προετοιµασία για διαπραγµατεύσεις - στόχοι, κατανόηση του άλλου µέρους. Τύποι, στυλ και τακτικές διαπραγµάτευσης, στρατηγικές κλεισίµατος.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Οι αιτίες των παραπόνων στο χώρο εργασίας και από τους πελάτες και τα πολύτιµα αποτελέσµατα της αντιµετώπισης τους. Βασικά βήµατα χειρισµού των παραπόνων στο χώρο εργασίας. Χειρισµός κοινών σεναρίων παραπόνων πελατών - αντιµετώπιση αυξηµένων συναισθηµάτων, ελαττωµατικών προϊόντων, αιτήσεων επιστροφής χρηµάτων και άλλα.