Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο

5 Μαθήματα

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Προεπισκόπηση μαθήματος

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Χαρακτηριστικά και αντίκτυπος της καλής εξυπηρέτησης πελατών. Δεξιότητες επικοινωνίας - ενεργή κατανόηση, υποβολή κατάλληλων ερωτήσεων, προσαρµογή των υπηρεσιών σας στις ανάγκες των πελατών, χειρισµός παραπόνων πελατών και βασικές δεξιότητες (γνώση του προϊόντος, προσοχή, επιµονή).

  • (0)
  • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
    Προεπισκόπηση μαθήματος

    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

    ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

    Ψυχολογικές έννοιες που επηρεάζουν τις επιλογές των πελατών, προσωπικότητες αγοραστών, πώληση λύσεων και προσθήκη αξίας στη διαδικασία πωλήσεων, βασικές δεξιότητες (αναζήτηση προοπτικών, επικοινωνία, χειρισµός αντιρρήσεων), στρατηγικές κλεισίµατος και επικοινωνία µετά την πώληση.

  • (0)
  • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
    Προεπισκόπηση μαθήματος

    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

    ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

    Η σηµασία της καλής διαπραγµάτευσης σε διάφορα περιβάλλοντα, λεκτική και µη λεκτική επικοινωνία, ενεργητική ακρόαση, υποβολή σκόπιµων ερωτήσεων, τεχνικές αυτοπεποίθησης.

  • (0)
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
    Προεπισκόπηση μαθήματος

    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ

    Η σηµασία της καλής διαπραγµάτευσης σε διάφορα περιστατικά, στάδια διαπραγµάτευσης, προετοιµασία για διαπραγµατεύσεις - στόχοι, κατανόηση του άλλου µέρους. Τύποι, στυλ και τακτικές διαπραγµάτευσης, στρατηγικές κλεισίµατος.

  • (0)
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
    Προεπισκόπηση μαθήματος

    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

    Οι αιτίες των παραπόνων στο χώρο εργασίας και από τους πελάτες και τα πολύτιµα αποτελέσµατα της αντιµετώπισης τους. Βασικά βήµατα χειρισµού των παραπόνων στο χώρο εργασίας. Χειρισµός κοινών σεναρίων παραπόνων πελατών - αντιµετώπιση αυξηµένων συναισθηµάτων, ελαττωµατικών προϊόντων, αιτήσεων επιστροφής χρηµάτων και άλλα.

  • (0)