Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο

Επιλογές εγγραφής

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Προεπισκόπηση μαθήματος

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Οι αιτίες των παραπόνων στο χώρο εργασίας και από τους πελάτες και τα πολύτιµα αποτελέσµατα της αντιµετώπισης τους. Βασικά βήµατα χειρισµού των παραπόνων στο χώρο εργασίας. Χειρισµός κοινών σεναρίων παραπόνων πελατών - αντιµετώπιση αυξηµένων συναισθηµάτων, ελαττωµατικών προϊόντων, αιτήσεων επιστροφής χρηµάτων και άλλα.

  • (0)
  • Οι επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση στο μάθημα αυτό. Παρακαλούμε συνδεθείτε (με τον λογαριασμό σας).