Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο

Επιλογές εγγραφής

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Προεπισκόπηση μαθήματος

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Χαρακτηριστικά και αντίκτυπος της καλής εξυπηρέτησης πελατών. Δεξιότητες επικοινωνίας - ενεργή κατανόηση, υποβολή κατάλληλων ερωτήσεων, προσαρµογή των υπηρεσιών σας στις ανάγκες των πελατών, χειρισµός παραπόνων πελατών και βασικές δεξιότητες (γνώση του προϊόντος, προσοχή, επιµονή).

  • (0)
  • Οι επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση στο μάθημα αυτό. Παρακαλούμε συνδεθείτε (με τον λογαριασμό σας).